[linux-ileri] Re: Linux - HP UX karisik

From: Murat SULUHAN (msuluhan@softhome.net)
Date: Fri 25 Oct 2002 - 09:16:04 EEST

Merhabalar

xhost +

dedikten sonra HP-UX e baglaniyorum, ve export ........ ile devam
ediyorum

normalde HP UX uzerindeki sam, launcher gibi x-window programlarini
linux uzerinden acabiliyorum, sorun su anda spesifik bir programin,
(omniback admin interface), illa 8 bit calisan x client isterim diye
tutturmasi

isin daha da sapik tarafi,

bu pc de ms-windows da yuklu, ms-windows tarafinda x-window baglantisi
icin Reflection X diye bir program kullaniyorum, 16 bit renk
derinliginde calisan ms-windows uzerinden Reflection X kullanarak ayni
programi acabiliyorum

Saygilar