[linux-ileri] Linux - HP UX karisik

From: Murat SULUHAN (msuluhan@softhome.net)
Date: Fri 25 Oct 2002 - 08:19:45 EEST

Merhabalar

RedHat 8.0 kurulu bir sistem var, (HP Omnibook Notebook), bir de bunun
yaninda bir kac adet HP UX sistemim var, HP UX uzerinde calisan sunucu
yazilimlarindan birisinin Admin ekrani GUI tabanli, konsoldan butun
herseyi yapmam biraz imkansiz

simdi ben bu HP UX e telnet cekiyorum, export DISPLAY ile DISPLAY
setting yapiyorum,

sonra bu malum programi calistirmak istedigimde
******************************
Starting GUI...
Please wait, this may take some time...
Wind/U Warning (213): Palette mode is only supported in 8-bit
pseudo-color
Wind/U Warning (216): Switched from palette mode to non-palette mode
automatically.

hatasi geliyor, benim linux 16 bit modda calisiyor, 16 bit calisan bir
xclient 8 bit calisan bir serveri nasil calistiramaz anlamadim ama benim
bu programi calistirabilmem icin Linux tarafinda yapabilecegim bir
setting varmi

programin oyle bir ayari yok

CDE veya Linux tarafinda bu programi benim 16 bit renkle Linux ustunde
calistirabilmem icin yapabilecegim bir seyler var mi?