[linux-ileri] Re: Grub sorunu

From: Edip Faruk Pehlivanli (efaruk@mng.com.tr)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 07:47:31 EEST

----- Original Message -----
From: "Devrim GUNDUZ" <devrim@oper.metu.edu.tr>
To: <linux-ileri@linux.org.tr>
Sent: Wednesday, October 23, 2002 12:41 AM
Subject: [linux-ileri] Re: Grub sorunu

> Merhaba,

> Yardimlariniz icin tesekkurler. Liloyu kullandigimda sorun cozuldu, ama
> yine de onceki sorunun kaynagini bulamadim.
>
> Saygilar.
> --
>
> Devrim GUNDUZ
>
> devrim@oper.metu.edu.tr Tel : (312) 295 9318
> devrim.gunduz@linux.org.tr Faks : (312) 295 9494
>
> Web : http://devrim.oper.metu.edu.tr

Grup konfigurasyon dosyasina bir göz atmani tavsiye ederim. Ayarlamasi çok
basittir. Aslinda kurulum esnasinda bir hata yapmadiysan hiç bir sorun ile
karsilasmaman gerekiyo hele hele standart (otomat) kurulumlardan birini
seçtiysen... Sorunun ne oldugunu hatirlaymadim kusura bakmayin... Bu
günlerde vakit garibaniyiz biraz :))

Sevgilerimle görüsmek üzere

Edip Faruk Pehlivanli