[linux-ileri] video kayıt

From: Abdulkadir (kadirkor@casdb.com)
Date: Thu 10 Oct 2002 - 15:51:45 EEST

Selam;

Linux işletim sisteminde video kayıt yapabilirmiyim.
Eğer yapabiliyor isem:
    1- Windowstaki dosya boyutu kısıtlaması olacak mı,
    2- Linux dosya kaydederken hafızayı yönetme tekniği sayesinde daha
yüksek boyutlardaki videoları daha yüksek kalitede kaydedebilir mi. (Apple
daha düşük CPU hızı ve daha az donanım ile bunu başarabiliyor 1600*1200
boyutlarından bahsediyorlar.) windows bunu işletim sistemi mantığıyla
yapamıyor veya çok yüksek güçte makine gerektiriyor.
    3-Acaba linux bunu daha optimal yaparak yüksek çözünürlüklere ulaşabilir
mi.

amd 800
256 SD ram
64 Ti4200 vga (Video İn)
40 gb 7200 rpm hdd
avermedia tv

bu donanımla en yüksek hangi çözünürlükte ve kalitede kayıt yapabilirim.
Şu an Windows XP'de VCD kalitesi çok iyi DVD kaydederken kare atlıyor.
Ama CPU artırırsam yüksek kalitede kaydedebilirim sanırım ama 720*576
çözünürlüğü aşamam.