[linux-ileri] Re: iptables la ilgili bir soru

From: Edip Faruk Pehlivanlı (efaruk@mng.com.tr)
Date: Thu 03 Oct 2002 - 15:08:47 EEST

son x kısmını yasaklayabilirsin

veya 10.8.x.x
 olarak yasaklayabilrisin (eski versionlarından bildiğim kadarıyla)

Ama senin yapmaya çalıştığın gibi olmaz ya belirli bir aralık belirtirsin
10.8.9.1
10.8.255.255 gibi

squid kullanmanı tavsiye ederim detaylı bilgi için www.linux.org.tr
adresinde veya LKD seminerleri sitesinde notlar vardı (iptables nasıl) bi
bakıver kusura bakma pek fazla vaktim yok...