[linux-ileri] Re: Dusuk konfigurasyonda Redhat 8.0 kurulumu hk.

From: toros gokkurt (toros@metu.edu.tr)
Date: Tue 26 Nov 2002 - 18:31:16 EET

aynen 133 mhz ve ram 24 mb makinaya bend e readhat 7.3 denemistim, kurulum
baslamadan iptal oluyordu, minimum gerekli ram miktari 32 diye
belirtiyordu. Daha sonra ayni makinaya slackware 8.1 ve freebsd 4.6
kurdum, sorunsuz kuruldu. Benim de tavsiyem degisik dagitimlar denemeniz
seklinde olacaktir, ozel bi durumunuz yok ise.

Toros Gokkurt
Web programmer & System analyst
METU Computer Center ,User Support Group
toros@metu.edu.tr

On Mon, 25 Nov 2002, Alparsalan wrote:

> Selam,
>
> P133 i=FElemci
> 64MB RAM
> vb..
>
> ozellikli olan bir makinaya linux RedHat 8.0 kurmaya calisyorum.
>
> text modunda kurulum ekran=FD baslay=FDna "yetereli bellek olmad=FDg=FD" =
hatas=FDn=FD vererek kurulumu sonralnd=FDr=FDyor..

> baska bir makinada kurdugum ve Pentium class icin cekirdegi derledigimde =
cekirdek aciliyor. ancak RedHat 8.0 boot etmiyor..