[linux-ileri] Re: Suse E-mail II

From: Nazif Ilker Sezdi (nazif@stargazete.com)
Date: Tue 05 Nov 2002 - 09:16:05 EET

Merhaba,

Suse e-mail Server'ı pop3 ve smtp server olarak kullanıyorum.
şu anda deniyorum.
Sorun şu; zaman zaman, pop3 client'lardan server'a bağlantı yapılıyor fakat,
maillerin retrieve edilmeleri normalden çok zaman alıyor. Client'lardaki
server time-out süresini uzatarak bu sorunu çözebiliyoruz ama sonuç olarak
doğru bir çözüm değil.
Suse'nin listesinde bu sorunu bir kaç defa gördüm fakat bir çözüm ya da
öneri henüz yok.

Anormal çalışan, aşırı CPU utilization'a neden olan bir process yok, swap
kullanımı yok.

Teşekkürler

Nazif Ilker Sezdi