[linux-ileri] Re: Linux - HP UX karisik

From: Edip Faruk Pehlivanli (efaruk@mng.com.tr)
Date: Mon 04 Nov 2002 - 09:40:36 EET

Bu kesinlikle server'in ile ilgili bir problem degil. kullandigin programin
ne oldugunu bilmiyorum ama ilk önce telnet server'ini kapatmani tavsiye
ediyorum dha sonra. Ayni olayi ssh ile kullan. bu arada muhtemelen sorunun
kullandigin programin ayarlarindan halledilebilecekmis gibi görünüyor. sayet
adini ve ne için kullandigini söylersen senin için arastirabilir ve / veya
senin için baska birseyler önerebilirim. ve xHost olayinda dsiplay problemi
yasiyor olmanin bir baska sebebi her ne kadar client olarak kullandigin pc
16 bit derinlik kullanabilir olsada bir driver problemin olmasida muhtemel.
Sayet source elindeyse, bu source'in içinde yazarin web sitesi mevcut olmasi
muhtemeldir. Yazarla veya parçanin vendorü ile bu muhtemel sorunun çözümünü
arastirabilirsin.. kolay gelsin.....