[linux-ileri] Mdk 9.0 da wine

From: Halis YALÇINKAYA (halis@gamebox.net)
Date: Sat 02 Nov 2002 - 09:53:11 EET

Selam Linuxdaşlar,

win xp ve Mandrake 9.0 kullanıyorum. wine ile ne zamandır uğraşmama rağmen bir türlü kuramadım. Sadece Redhat 7.2 de wineyi çalıştırmayı başarmıştım. bir programı çalıştırmaya çalıştığımda aynen böyle bir hata mesajı veriyor.

[root@localhost wine]# wine winzip81.exe

fixme:win32:PE_CreateModule Security directory ignored

err:module:BUILTIN32_LoadLibraryExA loaded .so but dll display.dll still not found - 16-bit dll or version conflict.

Printing disabled in wine.conf or .winerc file

Use "printer=on" in the "[wine]" section to enable it.

err:dc:CreateDCA no driver found for DISPLAY

wine.bin: ../../windows/sysmetrics.c:123: SYSMETRICS_Init: Assertion `hdc' failed.

/usr/bin/wine: line 98: 1697 Aborted (core dumped) ${true_binary} ${allargs#" "}

[root@localhost wine]#

Sorun benim win xp kullanmamdan kaynaklanabilirmi?? Ayrıca printer=on yazısınıda [wine] sekmesin ekledim yine hata verdi. Şimdiden herkeze teşekkür ediyorum,

Çalışmalarınızda başarılar.
Halis YALÇINKAYA