[linux-ileri] çekirdek ve tty ler

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 11:04:33 EEST

az önce red hatte 7.2 bulunan 2.4.7 çekirdeğimi 2.4.18 yapmak için
yeni çekirdek derledim ( bu 3 oldu! :) )

ilk önce fb desteği verememiştim. 2.derlemede onu verdim ama bu sefer
ttylerim kayboldu :((

ps aux ile baktığımda mingettyler bekliyor sanırım console için
çözünürlük vs bişiiler ayarlamadım. hani şu top level make file
düzenleyin dediği yerde hiçi bir şey yapomadım. Acaba sorun burada mı?
bir de modül desteği olarak ayarladığım desteklerin modüllerini ayrıca
mı derlemem gerekiyor? yada gerekmiyorsa bunlar nereye gitti? henüz
RTFM/STFW yapmadım

önce siz yardımcı olursanız baya bir zaman kazanmış olurum teşekkürler..

Artık ne ses kartıma ulaşabiliyorum nede konsollarıma :((
Allaha şükür X duruyo...