[linux-ileri] diskless ve usb

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Mon 30 Dec 2002 - 21:03:24 EET

Merhaba,

Disksiz terminaller kurmak istiyorum ve bunlar uzerinde USB
cihazlar baglamam da lazim...

1. Diskless terminaller icin ozel bir servera ihticayim var mi?

2. Diskless terminaller icin terminal olarak kullanacagim=
 pc'lere
ozel bir islem yapmam gerekiyor mu? (Boot Rom falan)

3. Boot Rom gerekiyorsa bunu nasil yapcam? Ne koycam? Madde 1=
 ile
kullanilacak Boot Rom'un bir alakasi var mi?

4. USB kullanmada sorun yasar miyim?

Tesekkurler...

(bu mail bir kac kere gelmis olabilir, sanirim benim hatam,
gonderilmedi sandim... ozur :))