[linux-ileri] sendmail ve smtp-auth

From: Bulent Tas (bultas@ttnet.net.tr)
Date: Mon 30 Dec 2002 - 14:19:43 EET

Sevgili Arkadaşlar.

27 Aralık 2002 tarihli mesajımla sorduğum sendmail'de relay nasıl. Ortak
yazışma bir özelde yürüdü ancak bilgilerin aktarılır bir hale
gelmesinden sonra sizlerle de paylaşmak istedim. Ben çok ça "o ne bu ne"
diye soran biri olduğum için bu yolu izledim. Kullanıcı tarafından kolay
anlaşılabilir bir belgeye ulaştım paylaşmak istedim;
http://www.joreybump.com/code/howto/smtpauth.html#sources kısayolunda
smtp-auth ve sendmail yapılandırma bilgisini bulacaksızın.

Selamlar.

Kolay gelsin.

Bülent Taş