[linux-ileri] Re: redhat 7.3 kernel

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Thu 26 Dec 2002 - 16:02:26 EET

On Thu, 2002-12-26 at 15:54, onur simsek wrote:
> selamlar,

Merhaba,

> ben bogazici universitesi bilgisayar muhendisligi 3. sinif ogrencisiyim.
> 'operating systems' dersi icin bir proje verildi.Redhat in 7.3 surumunu
> kullaniyoruz (kernel de 2.4.18-3) fakat anladigim kadariyla Redhat kodda
> degisiklik yapmis (lxr.linux.de adresinde bir source navigator var ve ordaki
> 2.4.18 ile elimdekinde farkliliklar var("/kernel/sched.c" ozellikle bu
> dosya)). Bana bu degisiklikler konusunda yardim edebilirmisiniz(en azindan
> konu hakkinda bilgi sahibi birinin e-mail ini gonderebilirmisiniz.)
> zaman ayirdiginiz icin tesekkurler
> onur simsek

Sorunuzu linux-ileri@linux.org.tr tartisma listesine yonlendirdim. Bu
listeye ve diger tartisma listelerine http://liste.linux.org.tr/
adresinden uye olabilirsiniz.

Iyi calismalar

--
Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)   - Software developer, generic solvent
http://enver.casdb.com/        - mailto: ealtin at casdb dot com

Arbitrary systems, pl.n.: Systems about which nothing general can be said, save "nothing general can be said."