[linux-ileri] SON: make symlinks dep

From: utkuz@netscape.net
Date: Wed 25 Dec 2002 - 16:31:57 EET

sorunun cozumune yonelik cevap gonderen tum arkadaslara yurekten tesekkurler. 'make symlinks dep' problemi cozuldu...

>Eğer make sisteminizde var fakat bash tarafından görülmüyor ise, PATH yanlış
>demektir. Onu düzeltin.
>
>make, /usr/benimozeldizinim/make 'de yer alır ise,
>export PATH=$PATH:/usr/benimozeldizinim
>
>komutundan sonra make'i tekrar görürsünüz.

Kabuk icinde make komutu tanimli degildi. Ve tum klasorleri ( / seklinde ) aradigimda da 'make' seklinde bir bulguya ulasamadim. Ama sonucta cozume kavusturdum. Nasil: linux cd sinden make-surum.rpm dosyasini alip kurdum. Ve neticesinde de 'make symlinks' 'make dep' 'make bzImage' komutlarini calistirdim. Gercekten basitmis...

>/etc/inittab içerisinde
>id:5:initdefault:
>diye bir satır olacak. Onu:
>id:3:initdefault:

>haline getirin, sistemi yeniden başlatın.

İsimi gordu.

>Ayrıca, sisteminizin X-Windows'da başlaması, komut satırı kullanamayacağınız
>anlamına gelmez. Panelin alt tarafında ekran kılıklı bir düğme var, onu
>tıklayın. Yazılımın adı konsole. Bu şekilde gittiğiniz komut satırında make
>xconfig benzer komutları girebilirsiniz.

xterm ve kterm i zaten kullaniyordum. Kurdugum yanlis cumleler sebebiyle dogal olarak size de derdimi anlatamamis oldum. Asil istegim, bir ustteki cozume ulasmakti. Takdir edersiniz ki konsol biçimindeki acilis ekraninda lynx i calistirmak, lynx i xwindow daki konsolda çalıştırmaya benzemiyor. sayenizde....

iyi calismalar....
utku.

The NEW Netscape 7.0 browser is now available. Upgrade now! http://channels.netscape.com/ns/browsers/download.jsp

Get your own FREE, personal Netscape Mail account today at http://webmail.netscape.com/