[linux-ileri] php-gpg-autoexpect

From: Sevket Keser (skeser@tekfen.com.tr)
Date: Thu 19 Dec 2002 - 22:32:45 EET

Selamlar,

 =09PHP kodlari kullanarak bi dosyayi (txt .doc vs.. ) gpg ile=20
sifreleyebiliyorum, fakat sifrelenmis dosyalari acarken benden anahtar=20
parolasi istiyor,bunu php kulanarak nasil yapabilirim ??

autoexpect ile denedim ama asagidaki problemle karsilastim,

gpg ile sifrelenmis bir dosyayi acmak calistigimda,
script, anahtar parolasi girilen yerde takiliyor, decrypt islemi sonlanmi=
yor,
sifreleme icin yazdigim script ise problemsiz calisiyor.

0=09Acaba bu takilmanin sebebi ney,
=09bikac telnet ornegi yaptim,telnet scriptlerinde sifre bolumlerinde=20
takilmadi,login oldum.=20
=09sorun sizce nerde ??

veya cgi-bin cozum olabilir mi ? nas=FDl ?

tesekkurler !!

Sevket Keser