[linux-ileri] Re: Linux Users Groups in Istanbul?

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Thu 12 Dec 2002 - 21:08:17 EET

Selam
Arkadaşlar bence İngilizcesi iyi olan bir arkadaş Peter Nixon un maillerini
gönüllü olarak tercüme ederse belki birileri yardımcı olabilir. Bu sayede
ingilizce bilmeyenlerde birşeyler öğrenmiş olurlar. Tabii cevaplar da yine
aynı kişi tarafından ingilizceye çevrilmeli bu sayede hem bizler yeni
birşeyler öğrenmiş oluruz hemde şahsın sorununa yardımcı olmuş oluruz.
Sonuçta önemli olan dil değil birilerinin sorununu çözmek ve yeni şeyler
öğrenmek. Linux evrensel bir os tur. :o)
Saygılar.