[linux-ileri] Re: Remote reboot

From: S.Çaglar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 02 Dec 2002 - 18:40:23 EET

Merhabalar;
  Bende bu güçlükle karşılaşmış ve cep telefonundan atılan maillar ile linux
serverda komut çalıştırmaya çalışan bir programcık yazmıştım yanlız daha
önce bu programı bir iki arkadaşımın iş yerine ufak meblalar karşılığı
sattığı için size alın demem onlara haksızlık olur diye düşünüyorum ama
inanın kod çok karışık değil ve kendiniz yazmak isterseniz yardımcı
olabilirim :)
Saygılar
S.Çaglar Onur
web: http://www.biltek.tubitak.gov.tr