[linux-ileri] faq-0.21pre2 ve sss.linux.org.tr

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Mon 02 Dec 2002 - 13:58:43 EET

Merhaba,

faq-0.21pre2 hazir. Yenilikler:

- Yonetim arabirimi icin kategorileri ve soru/cevaplari, kategoriler
arasinda tasima ozelligi eklendi.
- Kategori listesi icin daha kucuk simge ve fontlar.
- Kategori listesi, aktif kategori icin link icermiyor.
- Yetkilendirme sisteminde cesitli duzeltmeler.

http://enver.casdb.com/projects/faq-0.21pre2.tar.gz

adresinden erisilebilir.

Bu proje ayni zamanda LKD Sikca Sorulan Sorular sayfasi icin de temel
olusturuyor.

http://sss.linux.org.tr/

adresinden herkesin soru ve cevap girebilecegi, SSS veritabani su an
aktif ve kullanima acik. Herkesi uye olmaya ve soru/cevap girmeye davet
ediyoruz. Liste arsivleri, yogunlukla sorulan sorularin bulunmasi icin
yeterli bir kaynak teskil ediyor, ancak bu bilgilerin temizlenmesi,
soru/cevap cumlelerinin duzenlenerek veritabanina girilmesi icin ciddi
bir efor sarfedilmesi gerekiyor.

SSS sitesi ve faq/frontend projesi icin:

        - Tasarim
        - Patch (unified diff, recursive)
        - *Yapici* elestiri

yardim niteliginde ve bizim icin cok degerli. Bu konudaki tartismalar
icin linux-yazilim@linux.org.tr ve belge-cg@linux.org.tr listelerini
kullaniyoruz. Ancak baslamadan once:

http://sss.linux.org.tr/README

adresine gozatmak, hem oncelikli yapilacaklar, hem de projenin gelecegi
hakkinda genel bir fikir verecektir.

Ayrica faq/frontend projesinin LKD sunucusuna yerlestirilmesinde emegi
gecen herkese SSS ekibi adina tesekkur etmek istiyorum.

/*
 * 29 Kasim Cuma gunu kaybettigimiz amcam Ali ALTIN'a.
 */

Saygilar

--
Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)   - Software developer, generic solvent
http://enver.casdb.com/        - mailto: ealtin at casdb dot com

Never hit a man with glasses. Hit him with a baseball bat.