[Linux-ik] Re: Linux-ik Toplu Mesajı, Sayı 15, Konu 1

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Mon 05 Dec 2005 - 18:25:41 EET

Message: 2
Date: Sat, 3 Dec 2005 00:06:04 +0200
From: bunyamin
Subject: [Linux-ik] İş Arıyorsanız...
To: linux-ik@liste.linux.org.tr

İzmir de faaliyet gösteren yazılım firmasına PHP, Linux Web Server konusunda
deneyimli eleman alınacaktır.

Tel: 0 (232) 464 17 24
Faks: 0 (232) 465 25 38
E-Mail: destek@denizweb.net
GSM: 0 (555) 709 68 53yaw bu yilin nisan gibi calistigim firma icin bulmustum bu firmayi (acilhost.com), bandwidth' yetersiz gorugumden aldigimiz paketi degistirmek istedik iki kat para istediler, degistirmek kolay olmuyormus, baska domain icin ayarlayalim dedik olmaz dediler boyle bir degistirme yapamayacaklarini soylediler, peki olmuyosa (daha 1 dosya bile gondermemistik) paramizi alalim dedik "iptal edemeyiz bi kere aldiniz" dendi. Kanun vb. baktik bu seferde siparis uzerine uretim maddesinden yirttilar.
 Bu sirket gozumde para delisi, is etigi olmayan, profesyonellikten cok bakkal zihniyetiyle isleyen bir firma. Bu anlamda basvuracak arkadaslara dikkat demek istedim