Re: [Linux-guvenlik] Dansquardian ve SquidGuard + squidGuard-chastity arasındaki fark

From: necip celepci (yaneroz@gmail.com)
Date: Fri 29 Sep 2006 - 09:37:33 GMT

merhaba, ipcop kullanıyorum sorun yok ama bir iki sorum var.
1. internet kullanıcıları artınca örneğin 25-30 kişi aynı anda kullanınca
hem internet hemde ipcop yüklü makinam çok yavaşlıyor. internetin
yavaşlaması normal belki ama bu aşırı yavaşlık.
2. icop ta squid cache alanını yükseltmek mümkün mü? zararı olur mu?
3. ben kullanıcı tanımlayıp kullanıclar şifre yazarak internete girmelerini
istiyorum bunu yapabilmem mümkün mÜ?
şimdiden teşekkür ederim.