RE: [Linux-guvenlik] Dansguardian+Squid

From: Vasfi UYSAL (vasfi.uysal@mail.ege.edu.tr)
Date: Sat 23 Sep 2006 - 12:43:28 GMT

Merhabalar

oncelikle henuz yazarken yanlışlıkla gonderdigim bi onceki mail icin tüm
liste uyelerindem ozur dilerim

yaklaşık iki yıl once CBU tıp fakültesindeki hastane otomasyonu sistemi
önüne
kurmuştum elektrik kesintilerini saymazsak o gunden sonra müdahale
gerektirmedi

sorunuza gelince ipcop icin bazı eklentiler var bunlardan birisi olan URL
filter add-on u bunu yapabilirsiniz

http://www.urlfilter.net

iyi çalışmalar

  _____