Re: [Linux-guvenlik] iptables-dansguardian-squid

From: Abdulkadir (kadirkor@e-kolay.net)
Date: Tue 19 Sep 2006 - 06:35:24 GMT

X-E-posta polisi-MailScanner: Found to be clean
X-E-posta polisi-MailScanner-From: kadirkor@e-kolay.net

Merhaba
I.lk sorunuzun arkas?ndaysan?z hala..
terminallerden eris,im yaparken ald?g?n?z hata mesajlar? nelerdir?
terminallerden internetteki bir bilgisayara "ping" at?labiliyormu?
sunucunuzda ilgili servisler çal?s,?r durumdam??
sunucunuzdan internete "ping" atabiliyormusunuz?
... gibi durumlarda nelerle kars,?las,?yorsunuz?
bilgi verirmisiniz...

===
Abdulkadir

info@aydinlik.k12.tr yazm?s,: