Re: [Linux-guvenlik] iptables-dansguardian-squid

From: Ahmet Elgin (ahmet.elgin@gmail.com)
Date: Mon 18 Sep 2006 - 17:52:53 GMT

İptables ile 80 Porta gelen talepleri 8080 e yönlendirmelisin

iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -i eth1 -s 192.168.1.0/24 --dport 80 -j
REDIRECT --to 8080

8080'den 3128 'e yönlendirme işlemini dansguardian kendisi yapar, ama
proxy'nin 3128.ci porttan çalıştığını belirtmelisin.

ipforward da aktif durumda olmalı.

Ahmet Elgin

On 9/18/06, info@aydinlik.k12.tr <info@aydinlik.k12.tr> wrote:

> merhaba arkadaşlar, şunu baştan söyliim baya döklüman karıştırdım ve hala
> iptables ile dmklüman okuyorum.
> fedora4 işletim sistemi kurdum.
> kullanıcılar->iptables->danguardian->squid->internet
> 8080 3128
> şeklinde bir proxy server kurdum. ama ne yaptı isem kullanıcılarımı
> internete çıkaramadım. eth0 (10.0.0.36) adsl modeme bakıyor. eth1(
> 192.168.1.1) iç ağa bakıyor.
> dansguardianın tüm ayarlarını elapis3 dergisinde ki gibi ve iptablesi de
> aynen oradaki gibi kendime uyarladım ama internet explorer dan 192.168.1.1 ve
> [...]

Ahmet Elgin