[Linux-guvenlik] ipfilter 3 ethernet

From: Veysi Gümüs (veysi@vipotomasyon.com)
Date: Tue 17 Oct 2006 - 09:21:59 GMT

Arkadaşlar Mrb,

Freebsd yüklü olan bir sistemde 3 adet ethernet kartı bulunmaktadır.
Bunlar (Adsl1------Vr0)+(Adsl2----Vr1)+(İç Ağ-----Bgeo) Localdeki
Makinelerin İnternet Çıkışını Adsl1 yapıyorum.Mail gidiş/gelişide Adsl2
üzerinden sağlanmaktadır.ben dışarıdan adsl1 e ssh ve 80 portuna
bağlanabiliyorum.sorun ise adsl2 üzerinde 80.veya herhangi bir porta
bağlanmaya çalıştığımda ise içeri giremiyorum.ipmonla logları kontrol
ettiğimde ise adsl2 nin bağlı olduğu vr1 ethernetine kadar gelebiliyorum
fakat ssh veya web dışarıdan çalışmıyor.vr0 üzerinden geldiğimde ise hiçbir
problemim yok.
aşağıda rule ve nat tablomu bulunmaktadır.yardımcı olacak arkadaşlara
şimdiden teşekkür ederim.

Veysi Gümüş

ipf.rules
pass in quick on bge0 all