[Linux-guvenlik] Apf ve squid

From: Emre (kelaynak2000@gmail.com)
Date: Thu 05 Oct 2006 - 22:25:38 GMT

Merhabalar arkadaþlar;

çözemediðim bir sorunum var apf ile ilgili. sunucu üzerinde transparent
olarak squid cache çalýþýyor. sunucu redhat 8. apf yi kuruyorum güvenli port
ayarlarýnda 3128 veriyorum. buraya kadar herþey normal. apf yi
çalýþtýrdýðýmda bütün net baðlantýsý gidiyor sistemden. hiçbir pc çýkarmýyor
nete. internette gelen saldýrýlarý engellemek için kurdum ama bi türlü
çalýþtýramadým. üzerine dos attack önleyici de kuracaðý. tecrübelerinizi
paylaþýrsanýz sevinirim. Teþkkürler