Re: [Linux-guvenlik] Apf ve squid

From: Emre (kelaynak2000@gmail.com)
Date: Fri 06 Oct 2006 - 08:33:11 GMT

Arada benim mesaj gitmiş neyse. Şimdi daha büyük sorunlarım var apf
çalışmamasına rağmen 10 dk sonra clientlerden internet gidiyor. hiçbiri
girmiyor sitelere girmiyor. anlık mesaj programları bağlanmıyor. servisi
kapattığımda durum aynı. pc yi yeniden başlatıyorum. ilk 10-15 dk süper
sonra ping bile atmıyor. off off