[Linux-guvenlik] Postfix kurulumu ve donanımsal gereksinimler...

From: Artun ARPA (artunarpa@tekinacar.com.tr)
Date: Mon 02 Oct 2006 - 20:30:12 GMT

Merhaba

Şirketimde kullanılmakta olduğum Exc2000 server onunde çalışacak smtp gateway kurmak istiyorum...
Smtp gateway olarak çalışacak makına spam ve virus taramasından geçirdiği mailleri arka taraftaki exchange iletecek.....
Mail gonderirken ise exc2000'den çıkan mailler smtp gateway uzerinden dışarıya gonderilecek......
Oncelikle Donanım olarak p3 800 işlemcili 256 mb Ram' i olan bir makina bu iş için yeterli olur mu
Sistemi Fedoracore 4 ya da 5 uzerine kurmayı düşünüyorum.
Spam filitreleme için Spamassasian ,smtp MTA olarak da postfix kullanmayı düşünüyorum.

Antivirus programı için henuz bir karar veremedim. Oyle bir program olmalı ki zip ve rar gibi sıkıştırılmış dosya içeriklerini tarayabilmeli virus varsa silmeli......
Antivirus programı olarak ne kullanmamı onerirsiniz. 3 Party de olablir...

Bu sistemi arkatarafta çalışan w2000 active directryle konuşturabilir miyim.
Eğer bole bişi mumkun olursa kimlik doğrulama bilgilerin active directoyden aldırmak istiyorum...

Bu sistemi web uzerinden yonetebileceğim bir admin modulu var mı..( Webmin hariç.)
IMAP olarak ne kullanabilirim.?

Ayrıca son olarak Postfik kurulumu ve ilgili dokumantasyonlar konusunda elinde bilgi olan arkadaşlar varsa bana gonderebilir mi ?
Ayrıca düşündüğüm ürünlerden daha efektif olarak çalışabilecek ürünler varsa onerilerinize de Açığım.........

Şimdidden Tsk