[Linux-guvenlik] İpcop sorunlar

From: ORBA (admin@orbamumessillik.com)
Date: Tue 30 May 2006 - 09:43:57 GMT

İpcop'u network sistemimde kullanmaya çalışıyorum, ama.

1. internet bağlantısı 10-15 dakika sonra gidiyor. Tekrar bağlantı için
sunucuyu veya kendi bilgisayarımı başlatmam gerekiyor.
2. bannerları engellemek için ayarları nasıl yapıyoruz.
3. eicar.org sitesinden anti virüs'ü test etmeye çalışıyorum oradaki tüm
dosyaların indirilmesine izin veriyor.

        Bunları nasıl çözebilirim lütfen yardımlarınızı esirgemeyin