Re: [Linux-guvenlik] elektirik kesintilerini sms olarak almak istiyorum

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Sat 20 May 2006 - 16:16:35 GMT

upsler elektrik kesintisi durumunda varsa seri portlarından bu bilgiyi
com porta yollarlar
(ki apci buna göre tetiklenip sistemi düzgün bir şekilde uyku veya
kapatma işlevine soksun)
siz bu portu dinleyecek ufak bir program yazabilirsiniz. bu program
mevcut bir kesinti
durumunda aldığı sinyal ile bir cep telefon şirketinin mail to sms
sistemi veya benzeri
bir sistemler istediğiniz sms numarasına mesaj geçebilirsiniz.
Yok ben bunu nete bağlı bir makine olmadan yapmak istiyorum diyorsanız
işin içine farklı sistemler giyor ( gsm modemler filan ama inanın
maliyet olarak bir
öncesi daha makul )

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/