[Linux-guvenlik] İpcop sunucum internet'i kapatıyor

From: ORBA (admin@orbamumessillik.com)
Date: Tue 20 Jun 2006 - 13:10:40 GMT

Selamlar daha önce buraya yazdım ama bir cevap alamadım. Sistemde ipcop
kullanıyorum internet bağlantım 10-15 dakika sonra gidiyor sunucuyu yeniden
başlatıyorum ama bir değişiklik yok. Diğer bilgisayarı yeniden başlattığımda
tekrar internete girebiliyorum sorun nereden kaynaklanıyor olabilir. İpcop'u
internete network kartı ile bağlıyorum.