[Linux-guvenlik] Squid Proxy server Script Add On

From: Artun ARPA (artunarpa@tekinacar.com.tr)
Date: Thu 08 Jun 2006 - 20:04:24 GMT

merhaba

Şİrkete kullanmakta olduğum Squid proxy server 'a layer 7 seviyesinde acl policyler yazmak istiyorum.
Araştırdığım kadarı ile squid.conf dosyası içine gomebileceğim küçük scriptler aracılığı ile boyle bişi yapmak mumkun imiş.
Acaba bu tip bir scriptleri nasıl bulabilirim.Amacım http paketlerinin içine bakar filitreleme yapmak

Bire de Squid uzerinde yahoo messenger ve Icq bloklama ile ilgili çalışan bir konfigrasyon örneği bulamadım.
Acaba Squid üzerinden yahoo messenger ve Icq nasıl bloklayabilirm.Yanlız bu işi yaparken insanlar yahoodaki maillerine
Bakabiliyor olmalı.Iptables tarafında da bişeyler yapılabilir mi ?

Tsk