Re: [Linux-guvenlik] Spamlar gelmesin artık

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Wed 19 Jul 2006 - 09:48:06 GMT

Selam,

Bilgisayara düşmeden engellemek istendiğinde bu çözüm işe
yaramaz. SpamAssassin ile sadece iÅŸaretleyebilirsiniz;
sunucu seviyesinde silmeye kalkarsanız istenmeyen sonuçlar
ortaya çıkabilir. Spamı özellikle MX seviyesinde durdurmakla
ilgili bir NASIL var. Exim örnek verilmiştir ama diğerleri için
benzer çözümler mutlaka vardır:
http://belgeler.org/howto/spam-filtering.html

Esen kalın,
Nilgün

Çar 19 Tem 2006 11:26 sularında, Serbulent UNSAL şunları yazmıştı: