[Linux-guvenlik] Spamlar gelmesin artık

From: EMRE (admin@orbamumessillik.com)
Date: Wed 19 Jul 2006 - 08:15:07 GMT

Selamlar,

        Network de spam e-mail'lerden artık gına geldi. Bunları
bilgisayarlara düşmeden engelleyecek bir sunucu sisteme ihtiyacım var ipcop
ile yapmaya çalıştım herşey çok güzel çalışıyor ama bir süre sonra internet
bağlantısını kesiliyor. Ya buna birçözüm bulmam lazım yada yeni bir sisteme
nasıl bir şey önerirsiniz. İpcop da internet bağlantısı kopduktan sonra
client bilgisayarı yeniden başlatıyorum internet bağlantısı tekrar geliyor.
LÜTFEN YARDIM EDİN

Emre Yılmazer