Re: [Linux-guvenlik] squid-2.4.STABLE3

From: Abdulkadir (kadirkor@e-kolay.net)
Date: Mon 10 Apr 2006 - 06:17:18 GMT

X-E-posta polisi-MailScanner: Found to be clean
X-E-posta polisi-MailScanner-From: kadirkor@e-kolay.net

selcuk yazmış:

> [...]
>
> 2006/04/09 19:07:59| Starting Squid Cache version 2.4.STABLE3 for
> i686-pc-linux-gnu...
>
> 2006/04/09 19:07:59| Process ID 9710
>
> 2006/04/09 19:07:59| With 1024 file descriptors available
>
> 2006/04/09 19:07:59| DNS Socket created on FD 4
>
> FATAL: Could not find any nameservers.
>
> Please check your /etc/resolv.conf file
>
> or use the 'dns_nameservers' option in squid.conf.
>
> Aborted
>
> [root@localhost /]#
>
> [root@localhost /]#
>
> şimdi benim *nameserver* mı kurmam gerekiyor anlayamadım. Bi yardımcı

Merhaba
İlgili mesajda internete cıkarken kullaılacak DNS sunucunun adresi
isteniyor.
"/etc/resolv.conf" dosyasına
nameserver 213.243.1.40
...gibi bir tanımlama yapmanız yeterli olacaktır. Ayrıca ag gecidinide
atlamayın.
route add default gw 10.0.0.2
>10.0.0.2 yerine kullandıgınız modem'in/router'ın numarasını yazmanız
gerekir.

...iyi eglenceler
===
Abdulkadir