Re: [Linux-guvenlik] sunucu güvenliği

From: Egemen Ergel (egemen@ergel.net)
Date: Tue 18 Oct 2005 - 13:29:23 EEST

selamlar

olaya farklı bir açıdan yaklaşılırsa.

maalesefki ülkemizde bu tarz ihale şartnameleri genelde olmazsa olmazları
belirtmek yerine ihaleyi alması istenilen firmanın yada firmaların isim
zikredilmeden belirtilmesi için kullanılır durumdadır...

şimdi sormak lazım siz hastanenizi işletin bırakın da IT ciler kendi
işlerini yapsınlar... bu şartnamedede adı zikredilmemesine rağmen bize
windows sunucular satın denmek isteniyor. sanırım olayın bundan başkaca da
bir boyutu bulunmamaktadır.

Egemen