Re: [Linux-guvenlik] sunucu güvenliği

From: Adem Alp YILDIZ (ademalp@linux-sevenler.org)
Date: Tue 18 Oct 2005 - 11:58:05 EEST

Merhaba,

Paraları çok galiba. 5 kullanıcılı server 2003 700$ seviyesinde. Birde
üstüne üstelik paketin üzerinde desteği satan verir ibaresi var.
Kapalı kaynağın güvenirliliğinden nasıl emin olabiliyorlar. Tercihleri
kesinlikle belli.
Güvenli olan işletim sistemleri değildir. O sistemleri yönetenlerdir.
Bunu unutmamak lazım. Kapalı kodlu bir işletim sistemini kesinlikle
yönetmem.

Kolay gelsin.
Adem Alp YILDIZ

Yaşar ŞENTÜRK yazmış: