Re: [Linux-guvenlik] sunucu güvenliği

From: Mucip ILBUGA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Tue 18 Oct 2005 - 11:48:04 EEST

Selamlar,
Bu şartnameyi yazan adama şöyle sormak lazım:
"Hayatında kaç tane Linux virüsü gördün. Yada haftada bir yeniden yüklenmesi
gereken kaç tane Linux makina gördün?"
Yada "Win makinanın ne kadar güvenli olduğunu nereden ölçebiliyorsun? Hangi
bölümüne vakıfsın ki nasıl ölçebiliyorsun?"

Saygılarımla,
Mucip:)