Re: [Linux-guvenlik] debian da 2.6 kernel yuklemek

From: Serkan Kenar (serkan@ieee.metu.edu.tr)
Date: Mon 17 Oct 2005 - 15:22:38 EEST

Tufan BIYIKTAS wrote:

> Laptop a Debian 3.1 Sarge i 2.4.x kerneli ile kurmustum.
> Cekirdek derlemeye gerek kalmadan 2.6 ya gecmek istiyorum.
> Nasil yapabilirim ??

`apt-get install kernel-image' diyorsunuz. ardindan size bu paket sanal
bir paket, ama sunlari kurabilirsin diye bir liste sunuluyor. arasindan
dilediginiz birini secip yine ayni sekilde kuruyorsunuz.. Olasi 2.6
paketleri sunlar, sisteminize gore uygun birini secebilirsiniz:

kernel-image-2.6.11-1-386
kernel-image-2.6.8-2-k7-smp
kernel-image-2.6.8-2-k7
kernel-image-2.6.8-2-686-smp