[Linux-guvenlik] Debian problemi

From: Orcun Ercora (flamenco55@hotmail.com)
Date: Sat 15 Oct 2005 - 15:28:49 EEST

Selam,

Aslında sanırım bu sorunun sorulması gereken liste bu
degıl ancak cok acelem oldugundan diger ilgili listenin adresini
arastıramadım. Bu yuzden oncelıkle hepinizden ozur diliyorum.

Sorunum su MEB'nin verdigi Toshiba Satellite L10-120 model laptoplardan
aldım ve windows olarak sorunsuz kullanıyorum. Ancak makinaya
Debian sarge 3.1 kurmak icin format attım ve ilk cd ile kurulumu
yaptım. Normal prosedure gore ilk cd nin kurulumu bittikten sonra
makinayı reboot etmesı ve gerı kalan paketlerin kurulumu
ıcın benden apt source secmemi istemesi gerekiyor. (En azndan daha
once kurduklarımda boyle olmustu.)

Normal olarak kurulum bıttı ve makina kendini reboot ettı
ancak acılırken saat ve modul kontrolunu yaptıktan sonra,

"usb.c registered new driver hub "

yazdı ve oylece kaldı baska hıc bırsey yapamadım.

Sonra makinayı reboot ettım ve biosdan usb leri kapattım
tekrar actıgımda aynı yerde kaldı. En son olarak ta usb
ler yapalı olarak Debianı tekrar bastan kurdum. Ancak sorun
yıne aynı. :((

Bana nu konuda yardımcı olabılırsenız cok
sevınnırım.

İyi Çalışmalar