Re: [Linux-guvenlik] Clamav ve ornek virus

From: Emre BALCI (emrebalci@yahoo.com)
Date: Thu 17 Mar 2005 - 17:40:30 EET

herkese gonderdim
gelen cevaplardan biri;

Please use the online submission form at
http://www.clamav.net -> submit
sample.

Thanks in advance...

Best regards,
Diego d'Ambra
ClamAV signature Maintainer
cevap 14 martta gelmis

signature 2 version degisti bir degisiklik yok
sırada bekleyen cok var galiba
Merak ettigim gonderdigim tum dosyaları trendmicro
virus olarak tespit ediyor
diger virus tarayıcıların online virus scanner
sayfalarında(bitdefender-mcaffee-ca vb) sadece rav ın
mozillayı destekleyerek tarama yaptıgının nedenide
bulmak zor
sadece rav test ettirdigim 4 dosyadan birinde
TrojanDownloader:Win32/Small.XA buldu

--- Ali Erdinç Köro&#240;lu <erdinc@erdinc.info>