Re: [Linux-guvenlik] PHP'de dizin güvenliği

From: Umut Demirhan (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 28 Jun 2005 - 10:07:36 EEST

safe_mode = on
safe_mode_gid = off
 ayrica dosya haklarini oyle ayarlamalisiniz ki her kullanici farkli
bir OWNER ID ile upload etmeli. Boylece calisan scriptin OWNER'i
ulasmaya calistigi dosyadan/klasorden farkliysa (ne amacla olursa
olsun) calismayacaktir.
 php.ini dosyasini biraz inceleyin, orada izin verilen fonksiyonlari da
gorebilirsiniz...
 http://ipucu.enderunix.org/view.php?id=424&lang=tr
 Saygilar.