Re: [Linux-guvenlik] Güvenlik kontrolü için ne yapabilirim?

From: Mehmet Uluer (muluer@ford.com.tr)
Date: Fri 24 Jun 2005 - 11:56:22 EEST

http://www.insecure.org/tools.html

--
Mehmet Uluer

On Fri, 2005-06-24 at 00:33 +0300, Ahmet Aksoy wrote: > Merhaba, > Şirketimizin sunucu sistemini harici bir şirkete yaptırdık. > Suse Linux üzerine saydam proxy ve iptables firewall kuruldu. Bu > sistemin dışa bakan yüzünde güvenlik açığı olup olmadığını kontrol etmek > istiyorum. > Şimdilik bu konuyu profesyonel şekilde ele alma şansımız yok. (Bütçe > ayıramıyoruz.) > Ben de bu konularla epeydir ilgilenmiyorum. Elimde pek kaynak yok. > Önereceğiniz ücretsiz kontrol programları var mı? İnternet üzerinden > ücretsiz kontrol yaptırabileceğim adresler biliyor musunuz? > Teşekkürler. > Ahmet Aksoy > > > _______________________________________________ > Linux-guvenlik mailing list > Linux-guvenlik@liste.linux.org.tr > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-guvenlik