Re: [Linux-guvenlik] tek sifre iletüm hizmetlere ulaşım

From: Huzeyfe ONAL (honal@ford.com.tr)
Date: Mon 07 Feb 2005 - 15:00:16 EET

Windows dunyasindaki AD'nin yaptigi bir is, Linuxda hazir "paket" bir
yontemi var mi bilmiyorum fakat birkac araci kullanarak boyle bir yontem
uygulanabilir.
http://www.redmondmag.com/columns/article.asp?EditorialsID=858
adresindeki makale sizin icin bir on adim olabilir.

Huzeyfe ONAL <honal@ford.com.tr>