Re: [Linux-guvenlik] Rakamsal Olarak User Ekleme

From: serdar goksu (serdargoksu@gmail.com)
Date: Mon 22 Aug 2005 - 18:11:07 EEST

Serdar Bey;
 En başta özürdilerim sizi listeden değilde özel olarak mail atıp rahatsız
ettiğim için dediklerinizi yaptım ama olmadı bende şöyle bir şey yaptım
biraz saçma oldu ama yinede çalıştı yalnız bunu otomize etmem gerekebilir
eğer sizde uygun görürseniz useradd serdar yaptım daha sonra vi /etc/passwd
yaptım serdar user'ının satırına geldim ve serdar'ı 19801 yaptım kaydettim
daha sonra smbpasswd -a 19801 yaptım ve benden password istedi sonuc olarak
ekledi ama bunu nasıl otomize ederim. çalışır hale getirebilirim
 Saygılarımla
Iyi Calismalar