[linux-guvenlik] Fwd: =?iso-8859-9?B?YmlyIHP9a/1udP0g?

From: admin@chatbil.com
Date: Fri 08 Oct 2004 - 23:02:58 EEST

Bu bir guvenlik onlemidir Nobody useri iptal etmeniz gerekiyor yada sifresini
degistirin
----- Forwarded message from Aykut ARDIÇ <aykut@fuardunyasi.com> -----
    Date: Thu, 7 Oct 2004 10:06:52 +0300
    From: Aykut ARDIÇ <aykut@fuardunyasi.com>
 Subject: [linux-guvenlik] =?iso-8859-9?B?YmlyIHP9a/1udP0g?
      To: linux-guvenlik@liste.linux.org.tr

selam arkadaşlar bi sıkıntım var yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür
ederim

belkide milyonlarca defa millete anlatmış olabilirsiniz ama akşamdan beri
okuyorum sagı solu new user oldugum için bulamadım

sorun : userler kendi home directory lerine yükledikleri php cgi vs bir
script yoluyla nobody:nobody user ve grubu sayasinde ../etc/passwd yi ekrana
den basmalarını.nası engelleriz mümkünse bu userlerin yazdıgı scriptler
kendi klasörlerinden dışarı çıkamasın nası olur bi bilen anlatırsa sevinirim

----- End forwarded message -----