[linux-guvenlik] =?iso-8859-9?B?YmlyIHP9a/1udP0g?

From: Aykut ARDIÇ (aykut@fuardunyasi.com)
Date: Thu 07 Oct 2004 - 10:06:52 EEST

selam arkadaşlar bi sıkıntım var yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür
ederim

belkide milyonlarca defa millete anlatmış olabilirsiniz ama akşamdan beri
okuyorum sagı solu new user oldugum için bulamadım

sorun : userler kendi home directory lerine yükledikleri php cgi vs bir
script yoluyla nobody:nobody user ve grubu sayasinde ../etc/passwd yi ekrana
den basmalarını.nası engelleriz mümkünse bu userlerin yazdıgı scriptler
kendi klasörlerinden dışarı çıkamasın nası olur bi bilen anlatırsa sevinirim