Re: [Linux-guvenlik] buyuyunce hekir olcak

From: Bulent Tatlidil (bulent.tatlidil@gmail.com)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 11:49:53 EET

On Fri, 12 Nov 2004 08:31:02 +0200, Baybars Uzunoglu <baybarsu@gmail.com> wrote:
> arkadaslar merhaba grupta yeniyim
> dunku apache log'umun 1 bolumunu gonderiyorum, bu iis5.0'in expoloit'i
> arkadar apache de denemis, ip numaralari usa ve kore'nin sahip oldugu
> ip'lerdir herkese iyi calismalar.

Bunlar code red ve/veya varyantlarinin izine benziyor,
bunlar daha cok ya worm bulasmis (yuh artik kac zaman
oldu cozumleri cikali) IIS sunucularindan , ya da otomatik
exploit taramasi yapan scriptlerin (kullananlara da bu yuzden
genelde veled-i script deniyor )neden oldugu log'lar.
Buyuyunce hekir'dan cok avanak admin olacak gibi :)

--
Bulent Tatlidil