[linux-guvenlik] smth auth.

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Wed 19 May 2004 - 17:36:40 EEST

Selam arkadaşlar,
Şu devamlı çöken RedHat 7.2 yüklü sunucumu çöpe mi atsam napsam artık karar veremiyorum. Yeni bir makina topladım şimdi, exim kurulu üzerinde ama smth authorization olayını çözemedim, internette biraz tarama yaptım ama millet exim.conf dosyasını kafasına göre düzenlemiş, bana uyar mı bilmediğim için denemeye cesaret edemedim. Bu işi bilen biri var mıdır aranızda, Relay'e açık kalmasın sunucu.