[linux-guvenlik] firewall

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Thu 06 May 2004 - 16:26:24 EEST

Selamlar arkadaşlar,
Firewalllarla ilgili bişey soracaktım ben. Firewall portları kapatmaktan başka ne işe yarar ve redhat'ta kullanabileceğim bir firewall var mı bildiğiniz. Webmin'den firewall diye bir yere girdiğinizde sadece iptables ayarlamaları yapıosunuz ama firewall dediğinin floodları, DOS attackları felan engellemesi gerekmez mi. Bu işi yapacak bi program var mı?

Herkese teşekkürler. Sayenizde bilgisayarcı olacam :)))