[linux-guvenlik] Re: Fedora Project

From: Emre Erim (emreerim@ttnet.net.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 01:45:27 EEST

Merhaba

3 5 Domain veya Kendinize ait commercial olmayan bir webserveriniz varsa
webmin+virtualmin gayet guzel is goruyor. Hemde dediginiz gibi tamamen
dagitim bagimsiz :)

Yok hayir ben commercial is yapicam diyorsaniz bahsi gecen directadmin nin
redhat 7.3 8.0 9
fedora core1 ve freebsd 4.9 ve 5.x ustunede sorunsuz kurulup calistigini
biliyorum

Sevgiler

Emre Erim